مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: به منظور ارتقای کیفیت آرد تولیدی، ۱۱ هزار تن گندم تولید خارج از کشور در سیلوهای این استان تخلیه شد.

تخصیص گندم خارجی به زنجان با هدف ارتقای کیفیت آرد تولیدی در سطح استان انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای استان ۱۱ هزار تن گندم بسیار با کیفیت تولید خارج از کشور تخصیص یافته و این محموله در سیلوها تخلیه شد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: سالانه مقدار محدودی گندم خارجی به استان اختصاص می یافت که این محصول در شهریور و یا مهرماه وارد و در سیلوی زنجان تخلیه می شد که امسال به میزان بیشتری نسبت به سالهای قبل و در موعد مقرر در سلیوی غدیر تخلیه شد.
زمانی تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده با اتمام عملیات تخلیه گندم خارجی در سیلوها این محصول راهبردی میان ۶ کارخانه تولید آرد در سطح استان توزیع خواهد شد.
وی اظهار داشت: با این اقدام در تلاش برای ارتقای کیفیت نان و بهبود این قوت غالب برای هموطنان در سطح استان زنجان هستیم تا شهروندان از نان مصرفی خود رضایت داشته باشند.
10 آذر 1400 وحید اکبری 741
54 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025