مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

6-ذخیره‌سازی به چه شکل انجام می‌شود؟

  • ذخیره‌سازی و نگهداری گندم مازاد بر نیاز کشاورزی دارای اهمیت ویژه‌ای است و در این راستا با حمایت از بخش خصوصی نسبت به احداث فضاهای ذخیره سازی استاندارد شامل سیلوهای بتنی و فلزی در محل کارخانجات آردسازی استان و شهرستان‌های تولید کننده گندم با ظرفیت بالغ بر ۴۰۰ هزار تن ایجاد شده است که استان را از حیث خرید روان و ذخیره‌سازی بلند این کالای استراتژیک بی‌نیاز کرده است.
  • تعداد مراکز ذخیره‌سازی استان مشتمل بر دو مرکز ملکی و شش مرکز کمیسیون در مراکز کارخانجات آردسازی و هفت سیلوی بخش خصوصی است و با ایجاد تراکنش مناسب در سطح استان کشاورزان با کمترین دغدغه به این مراکز دسترسی خواهند داشت.
  • در واقع سالانه خرید گندم یکی از بزرگترین گردش مالی بانکی و حمل و نقل لجستیک را در سطح استان داراست، بطوری که بصورت متوسط سالانه بیش از ۴۰ هزار محموله از حدود ۱۵ هزار گندم کار در بازه فصل خرید دریافت می‌شود.

7-در ارتباط با توزیع آرد که حتی حواشی هم داشت و اعلام می‌شد که با مشکل مواجه هستیم چه اقداماتی انجام شده است؟

برای تامین انواع نان مورد مصرفی هم استانی‌های عزیز حدود یک هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی در سطح شهر و روستاهای استان مشغول به خدمت‌رسانی است.

22 مهر 1400 وحید اکبری 765
28 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025