مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از اوایل تیرماه امسال خرید گندم در استان زنجان آغاز شده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه امسال 40 مرکز برای خرید گندم فعال است، تصریح کرد: امسال 23 مرکز مباشر و 17 مرکز دولتی اقدام به خرید گندم می‌کند.

وی با بیان اینکه قیمت خرید گندم در سال‌جاری یک هزار و 700 تومان اعلام شده است، افزود: تاکنون 273 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است.

ایزدی با اشاره به اینکه از کل گندم خریداری شده 27 هزار تن مربوط به خرید توافقی است، اضافه کرد: 246 هزار تن از این خرید نیز مربوط به خرید تضمینی است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان همچنین در ارتباط با پرداخت مطالبات گندم‌کاران نیز گفت: از کل بدهی کشاورزان 82 درصد پرداخت شده است به نحوی که تا 16 مردادماه کل مطالبات و از 15 مرداد تا 21 شهریور نیز 50 درصد از مطالبات پرداخت شده است.

وی با اشاره به تفاوت خرید تضمینی و خرید به صورت توافقی نیز گفت: در خرید توافقی چون مبلغ توسط خود خریدار پرداخت شده است به همین علت این نوع خرید قیمتی بالاتر از خرید تضمینی دارد و همین امر موجب شد که به میزان 27 هزار تن بار مالی از دولت کم شود.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: طبق گزارشات مرکز 31 شهریور سامانه‌های خرید گندم بسته خواهد شد به همین دلیل از کشاورزان درخواست داریم تا این زمان گندم‌های خود را تحویل سیلوها دهند.
https://www.farsnews.com/zanjan/news/13980626000004/3

26 شهریور 1398 وحید اکبری 1570
2 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025