مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار مهر به خرید بیش از ۲۷۵ هزار تن گندم از گندم کاران زنجانی اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی این میزان خرید گندم بیش از ۴۲۵ میلیارد تومان بوده که تاکنون بیش از ۳۵۳ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان پرداخت‌شده است. 

وی اظهار کرد: درمجموع بیش از ۸۴ درصد از مطالبات گندم کاران پرداخت‌شده و مابقی هم تا هفته آینده پرداخت می‌شود. 

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان کیفیت گندم تولیدی استان را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: با توجه به رصد خوب کار شناسان امسال آفتی در مزارع گندم استان زنجان مشاهده نشد. 

ایزدی  بابیان اینکه طبق اعلام دولت هر کیلوگرم گندم به قیمت حدود هزار و ۷۰۰ تومان  خریداری می‌شود، افزود: امسال بیش از  ۴۰ مرکز برای خرید گندم در استان زنجان برای خرید گندم پیش‌بینی‌شده است. 

وی با اشاره به اینکه در سال زراعی بیش از ۲۸۵ هزار هکتار از اراضی دیم و ۱۸ هزار هکتار از اراضی آبی استان زنجان به زیر کشت گندم رفت، ابراز کرد: در این میان شهرستان خدابنده عنوان بیشترین تولید گندم استان را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان افزود: خرید گندم تا ۳۱ شهریورماه در استان زنجان ادامه دارد و از کشاورزان درخواست می‌شود شهریورماه  گندم را به سیلوها تحویل بدهند. 
https://www.mehrnews.com/news/4717200

 

24 شهریور 1398 وحید اکبری 1541
2 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025