مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، ستار رحمنی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از سیلوی زنجان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: گندم خریداری شده از کشاورزان با کامیون وارد سیلوی بتنی غدیر می‌شود و مازاد بر نیاز استان زنجان، از طریق ناوگان ریلی به 15 استان ارسال می‌شود. 
 
این مسئول با اشاره به این‌که سیلوهای موجود در سطح استان، سه نوع بتنی، فلزی و مکانیزه را شامل می‌شود، ادامه داد: سیلوی غدیر از نوع بتنی است و 8000 تن ظرفیت دارد. البته عملیات سالانه آن بالای 120 هزار تن برآورد شده است.
 
وی افزود: پارسال در قالب طرحی ابتکاری ریل داخل سیلو دو خطه شد و همین باعث شده است که گندم در کم‌ترین زمان تخلیه و بلافاصله بارگیری شود. خوشبختانه از سال 85 که نهضت سیلوسازی آغاز شد، ظرفیت سیلوهای استان اعم از دولتی و غیردولتی به بیش از 550 هزار تن رسیده است و دیگر شاهد صف‌های طولانی نیستیم. 
 

رحمنی با بیان این‌که پارسال با احتساب خرید تضمینی 455 هزار تن گندم، ذخیره استان زنجان به بیش از 500 هزار تن رسید، تصریح کرد: گندم مصرفی استان در سیلوهای استاندارد و در شرایط بهداشتی نگه‌داری می‌شود و امسال تولید و خرید گندم نسبت به پارسال کاهش یافته است. 

https://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=93915
11 شهریور 1398 وحید اکبری 1501
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025