مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
روزنامه صدای زنجان در روز سه‌شنبه، گزارش خبری با تیترِ "مشکل برنج‌های آلوده اروگوئه پابرجاست" منتشر کرده و در پی آن پایگاه‌های خبری سلامت نیوز، عصر ایران، خرداد و اکو فارس نسبت به باز نشر آن در رسانه‌ی خود اقدام کرده‌اند که جوابیه شرکت بازرگانی دولتی ایران به شرح زیر برای آگاهی افکار عمومی منتشر می‌شود.
 
"هیچگونه برنج آلوده‌ای در انبارهای دولتی وجود ندارد"
 
مرکز پژوهش‌های غلات شرکت بازرگانی دولتی ایران در خصوص گزارش خبری درج شده با تیتر "مشکل برنج‌های آلوده اروگوئه پابرجاست"اعلام می‌دارد؛ هیچ‌گونه برنج آلوده در انبارهای دولتی وجود ندارد و کلیه برنج‌های وارداتی توسط شرکت‌های بازرسیِ کنترل کیفیتِ مورد تأیید سازمان ملی استاندارد در مبادی و در حین ورود به کشور کنترل و به صورت مستمر در انبارها پایش می‌شوند.
 مقداری برنج وارداتی از سنوات قبل در انبار کالاهای اساسی دولت موجود بوده که مطابق استاندار جهانی اروپا و امریکا از جمله((Codex مواد غذایی وارد کشور گردیده است؛ لیکن نظر به استاندارد جدید بیشینه رواداری فلزات سنگین در کشور که نسبت به استانداردهای جهانی سخت‌گیرانه‌تر می‌باشد، اجازه مصرف در داخل داده نشده است و با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای سایر مصارف در داخل و یا خارج از کشور برنامه‌ریزی و در حال اجرا می‌باشد.

http://gtc-portal.com/index.aspx?siteid=1&fkeyid=&siteid=1&pageid=1234&newsview=16579
13 شهریور 1398 وحید اکبری 1517
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025