مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم در استان از سوی شرکت غله استان زنجان پیش‌بینی و آمادگی در مراکز خرید ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه امسال 23 مرکز مباشر و 17 مرکز دولتی اقدام به خرید گندم خواهند کرد، گفت: در واقع امسال 40 مرکز کار خرید گندم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه قیمت خرید گندم در سال‌جاری یک هزار و 700 تومان اعلام شده است، تصریح کرد: خرید گندم از اواخر خردادماه و یا اوایل تیرماه آغاز خواهد شد که پیش‌بینی می‌‎کنیم با توجه به شرایط جوی طارم نخستین شهرستانی باشد که خرید گندم را از آن انجام دهیم.

ایزدی با بیان اینکه پیش‌بینی جهاد کشاورزی برای خرید گندم در سال‌جاری برداشت 560 هزار تن محصول است، اضافه کرد: پیش‌بینی خرید شرکت غله استان نیز 500 هزار تن گندم است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه سال قبل 455 هزار تن گندم خریداری شد، افزود: میزان سال قبل زنجان جزو 10 استان برتر در بحث خرید گندم بود.

*توزیع  42 هزار تن انواع کود شیمیایی پاییزه و بهاره

به گزارش فارس، در سال زراعی جاری 285 هزار هکتار از اراضی دیم و 18 هزار هکتار از اراضی آبی استان به زیر کشت گندم رفته است.

طی سال جاری 48 هزار و 500 هکتار از مزارع گندم استان تحت پوشش کشاورزی حفاظتی است و طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده در پایان فصل زراعی 550 هزار تن گندم از مزارع استان برداشت خواهد شد.

حدود 42 هزار تن انواع کود شیمیایی پاییزه و بهاره توزیع و در اختیار گندم‌کاران استان قرار داده شده است.

امسال 65 درصد مزارع گندم آبی و 45 درصد مزارع گندم دیم در استان زنجان از ارقام گواهی شده است.
اعطای تسهیلات سرمایه در گردش، تهیه و تامین ماشین‌آلات و دستگاه‌های کارنده، تامین نهاده‌ها، نظارت مستمر بر مزارع و برگزاری کلاس‌های آموزشی است.
https://www.farsnews.com/zanjan/news/13980228000224

30 اردیبهشت 1398 وحید اکبری 1466
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025