مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در پی تأخیر در برداشت نیشکر و نتایج ناشی از این بحث، بازار قند و شکر در کشور دچار تلاطم و البته کاهش این محصولات در بازار شد.

در همین راستا قیمت قند و شکر افزایش بسیاری داشته و حتی برخی از قنادان برای تهیه شکر مورد نیاز خود برای پخت شیرینی دچار مشکل شدند.

در نتیجه همین امر در بسیاری از فروشگاه‌ها قند و شکر کمیاب شد و حتی مردم نیز برای تهیه شکر و قند مورد نیاز خود دچار مشکل شدند.

وزارت جهاد کشاورزی اما برای کنترل این التهابات قند و شکر دولتی به بازار تزریق کرده و این روزها توزیع شکر به قیمت 3 هزار و 450 تومان در بازار در حال انجام است.

شکری که با توزیع آن در بین اصناف و فروشگاه‌ها نبض بازار کنترل شده و مانع افزایش مجدد قیمت این محصول شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان در همین باره به خبرنگار فارس گفت: تاکنون 5 هزار و 100 تن شکر در زنجان توزیع شده است.

محمد ایزدی با بیان اینکه 530 تن شکر سهم خانوار زنجانی‌ها به 630 تن افزایش پیدا کرده است، گفت: همچنین میزان سهمیه صنف و صنعت نیز 6 هزار و 300 تن است.

وی تصریح کرد: طبق آمار اخذ شده تاکنون 5 هزار و 100 تن شکر در استان زنجان توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه هدف از توزیع شکر در بازار تعدیل قیمت این محصول است، اضافه کرد: البته توزیع کالاهای تنظیم‌بازاری محدود نبوده و به اندازه کافی و مورد نیاز مردم در حال توزیع است.

وی همچنین از توزیع برنج تنظیم بازاری نیز خبر داد و گفت: در قالب این طرح برنج هندی pr1121 به میزان 397 تن سهمیه استان است.

ایزدی با اشاره به اینکه از میزان سهمیه تعیین شده برای استان زنجان تاکنون 120 تن برنج در استان توزیع شده است، افزود: قیمت برنج توزیعی 7 هزار و 400 تومان است.

گفتنی است، به منظور تنظیم بازار توزیع قند نیز به قیمت 5 هزار تومان در حال انجام است.
https://www.farsnews.com/zanjan/news/13980228000583

29 اردیبهشت 1398 وحید اکبری 1602
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025