مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: نرخ خرید تضمینی گندم برای امسال هر کیلوگرم 1700 تومان تعیین شده و این در حالی است که از حدود 180 هزار تن ذخیره گندم برخوردار هستیم.

این مسئول با بیان این‌که موجودی استان می‌تواند تا دو سال مصرف واحدهای نانوایی استان را تامین کند، ادامه داد: ظرفیت سیلوهای استان زنجان 595 هزار تن است و جهادکشاورزی پیش‌بینی کرده است که امسال 406 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود.

وی همچنین با اشاره به این‌که پیش‌بینی می‌شود خرید تضمینی گندم در استان زنجان از اواخر خردادماه و اوایل تیرماه آغاز شود، افزود: سال 89 استان زنجان با خرید 372 هزار تن گندم از کشاورزان توانست رکورد کشوری را از آن خود کند ولی این میزان طی پارسال به 450 هزار تن رسید و رکوردها را جابه‌جا کرد.

ایزدی تصریح کرد: استان زنجان پارسال توانست در میزان خرید گندم، رتبه نهم کشوری را از آن خود کند و این در حالی است که هر سال 50 درصد از گندم استان زنجان، در مزارع خدابنده تولید می‌شود.

https://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=91832

29 فروردین 1398 وحید اکبری 1655
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025