مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه از کل نانوایی‌های موجود در استان 180 واحد نانوایی دوگانه‌سوز است,، گفت: با توجه به ضرورت تامین نان ماکول برای مردم، در مواقع بحران، این واحدها مجهز به سیستم گاز و گازوئیل هستند.

محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 767 نانوایی در استان زنجان فعالیت دارد که شامل آزادپز و یارانه‌پز است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه از کل نانوایی‌های موجود در استان 180 واحد نانوایی دوگانه‌سوز است، اضافه کرد: با توجه به ضرورت تامین نان ماکول برای مردم در مواقع بحران، این واحدها مجهز به سیستم گاز و گازوئیل هستند.  

وی با اشاره به اینکه از 180 واحد نانوایی دوگانه سوز 152 واحد نان لواش پخت می‌کنند، اضافه کرد: 21 واحد نان بربری و هفت واحد نانوایی سنگکی هستند.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان یادآور شد:در راستای تجهیز بیشتر نانوایی‌ها تاکنون چهار واحد نانوایی در شهر زنجان به ژنراتور برق نیز مجهز شده‌اند.

به گزارش فارس، به منظور یکپارچه شدن توزیع آرد بین نانوایی‌ها علاوه بر واحدهای یارانه‌پز از چند ماه قبل توزیع آرد واحدهای آزادپز نیز به صورت سامانه‌ای شده است.

همچنین با توجه به نوع نان تولیدی نوع آرد واحدها از جمله سنگک، نان لواش و بربری باهم متفاوت است.
https://www.farsnews.com/news/13971202000418/0

04 اسفند 1397 وحید اکبری 6491
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025