مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه راه اندازی واحدهای نانوایی در روستاهای دور دست ممنوع است برهمین اساس توزیع به موقع آرد در این روستاها در اولویت قرار دارد.
وی با بیان اینکه یک سوم از روستاهای استان زنجان نانوایی ندارند، اظهار داشت: 9 ماهه امسال 443 بار آرد در این روستاهای هدف استان توزیع شده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: روستاهای با بیش از 500 نفر جمعیت دارای نانوایی هستند و در تامین نان خود مشکلی ندارند.
ایزدی خاطرنشان کرد: توزیع آرد برای روستاهای فاقد نانوایی در مناطق صعب العبور قبل از بارش برف زمستانی انجام می شود که با نامساعد شدن شرایط جوی و بسته شدن جاده ها مشکلی در تهیه نان نداشته باشند.
وی تاکید کرد: تاکنون گزارشی از کمبود آرد در روستاهایی که دارای نانوایی و یا فاقد آن هستند، واصل نشده است.
به گزارش ایرنا، سال گذشته سه هزار تن آرد به صورت فوق العاده در بین 415 روستا برای تهیه نان مورد نیاز جمعیت ساکن در این مناطق توزیع شد.
استان زنجان 6 کارخانه تولید آرد دارد، 90 تا 95 درصد از گندم خرید شده از کشاورزان برای تهیه آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی استان مورد استفاده قرار می گیرد و 5 تا 10 درصد مابقی نیز به مصرف صنف و صنعت از جمله کارخانه بیسکوئیت می رسد.
http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/83173091
27 دی 1397 وحید اکبری 1536
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025