مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند خرید گندم در استان زنجان اظهار کرد: امسال در هر مرکز خرید یک عامل تشخیص و یک عامل ذی حساب مستقر بودند که ما این پیش بینی‌ها را قبل از فرارسیدن سال انجام دادیم.

وی با بیان اینکه جلسات کارشناسی کمیته‌های خرید به صورت پی در پی انجام شد، ابراز کرد: امسال برای نخستین بار از فرهنگیان برای استقرار به عنوان عامل تشخیص و ذی حساب استفاده کردیم که این طرح در بیشتر استانها اجرا شد.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه پیش‌بینی سازمان جهاد کشاورزی استان برای گندم امسال 280 هزار تن بود، خاطرنشان کرد: ما فضای بالاتر از 500 هزار تن را برای خرید آماده سازی کردیم.

وی با بیان اینکه با لطف ویژه خداوند امسال بارندگی‌ها وضعیت بهتری را رقم زد، گفت: از طرف دیگر اقدامات سالهای اخیر جهاد کشاورزی در اصلاح بذر، دفع آفات و مکانیزاسیون تاثیر قابل توجهی در میزان تولید داشت.

ایزدی با اشاره به اینکه امسال بالاترین رکورد خرید گندم را در استان داشتیم، ادامه داد: اکنون 454 هزار تن خرید داشتیم که در طول تاریخ استان بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه بالاترین رقم خرید ما در سال 89 حدود 372 هزار تن بوده است، عنوان کرد: برداشت 454 هزار تن گندم جای شکرگزاری دارد که جشنی به صورت نمادین در خدابنده به عنوان قطب برداشت گندم در استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز خرید ما ادامه دارد، اظهار کرد: اکنون خرید در دو سیلوی ملکی یعنی غدیر و ولایت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسمی بعد از محرم و صفر برای تجلیل از عاملان تشخیص و ذی حساب برگزار خواهد شد، گفت: از حدود 600 میلیارد تومان مطالبات گندمکاران حدود 365 میلیارد تومان پرداخت که بیش از 63 درصد از مطالبات را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دولت در نظر دارد تا مطالبات گندمکاران را در کمترین زمان ممکن تسویه کند، خاطرنشان کرد: ما امسال برای 500 هزار تن فضای استاندارد و برای بیش از 100 هزار تن فضای روباز برای ذخیره سازی داشتیم.
http://www.mojerasa.ir/khabar/8323/

07 مهر 1397 وحید اکبری 1835
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025