مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ خرید گندم در استان زنجان از اوایل تیرماه با فعالیت 40 مرکز خرید آغاز شده و با توجه به شرایط جوی موجود در استان خرید خوبی نیز صورت گرفته است.

طبق آمار ارائه شده از سوی شرکت غله استان زنجان 450 هزار تن گندم طی سال جاری رکوردشکنی کرده و در مقایسه با سال 1389 که 372 هزار تن گندم خریداری شده بود تا حد زیادی افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان در همین باره اظهار کرد: تاکنون خرید گندم در استان زنجان به حدود 450 هزار تن رسیده است.

محمد ایزدی با اشاره به اینکه میزان مطالبات گندم‌کاران از محل گندم‌کاران 595 میلیارد تومان بوده است؛ تصریح کرد: میزان پرداختی نیز 290 میلیارد تومان است که شامل نیمی از مطالبات است.

وی با اشاره به اینکه سیلوی زرین پیمان خدابنده بیشترین گندم را با 98 هزار تن خریداری کرده است؛ گفت: بر همین اساس این سیلو بیشترین میزان گندم را در کل کشور خریداری کرده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه کندوی خدابنده نیز 58 هزار تن گندم خریداری کرده و از این حیث رتبه پنجم کشوری را دارد؛ افزود: با توجه به اینکه خدابنده قطب خرید گندم در استان است؛ از همین رو بیشترین خرید را داشته است.

وی با اشاره به اینکه کل گندم خریداری شده در استان برابر با 4.5 برابر نیاز کل استان در یک سال است؛ تصریح کرد: امسال خرید گندم در استان آخر شهریورماه تمام می‌شود.

ایزدی با بیان اینکه مجموع میزان فضای ذخیره‌سازی گندم استان 596 هزار تن است؛ افزود: هنوز در زنجان ظرفیت برای ذخیره‌سازی موجود است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه امسال به علت شرایط آب و هوایی موجود در استان خرید گندم مطلوب بوده است؛ گفت: بر همین اساس زنجان جزو 9 استان برتر کشور در بحث خرید است.
http://zanjan.farsnews.com/news/13970618000554

18 شهریور 1397 وحید اکبری 1572
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025