مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
ستار رحمنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی این میزان دانه روغنی خریداری شده از کشاورزان استان زنجان 14 میلیارد و 700 میلیون تومان است.
به گفته وی، یک هزار و 473 تن دانه روغنی کلزا نیز در استان به ارزش 410 میلیارد ریال خریداری و به کارخانه های روغن کشی کشور ارسال شد.
مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان گفت: در حال حاضر خرید تضمینی کلزا در استان پایان یافته است و خرید دانه روغنی گلرنگ نیز تا پایان شهریور ادامه دارد.
رحمنی، نرخ خرید هر کیلوگرم کلزا 28 هزار و 665 ریال و گلرنگ را نیز 28 هزار و 186ریال بیان کرد.
به گفته وی، امسال هشت مرکز خرید تضمینی کلزا و گلرنگ در استان زنجان فعال است.
مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان خاطرنشان کرد: خرید دانه های روغنی از کشاورزان این استان از سال گذشته به منظور خودکفایی کشاورزان و حمایت از این قشر زحمتکش آغاز شده است.
رحمنی تاکید کرد: دانه های روغنی خریداری شده از کشاورزان استان زنجان بلافاصله به کارخانه های روغن کشی ارسال می شود.
به گزارش ایرنا، سال گذشته 794 تن محصول کلزا و 20 تن گلرنگ از کشاورزان استان زنجان به صورت تضمینی توسط شرکت غله خریداری شد که این میزان کلزا در سال 95 حدود 336 تن بود.
مطالبه کشاورزان به لحاظ فروش تضمینی 794 تن کلزا 21 میلیارد و 243 میلیون ریال و گلرنگ نیز 508 میلیون ریال بود که پرداخت شد.
 
20 شهریور 1397 وحید اکبری 1577
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025