مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون 437 هزار تن گندم در استان خریداری شده است؛ گفت: مطالبات گندم‌کاران از این محل 578 میلیارد تومان است.

محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان از ابتدای تیرماه آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان زنجانی در 38 مرکز خرید گندم در استان خریداری شده است؛ تصریح کرد: این مراکز شامل مراکز دولتی و تعاون روستایی است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 437 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است؛ اضافه کرد: مطالبات گندم‌کاران از این محل 578 میلیارد تومان است.

ایزدی با اشاره به اینکه مطالبات گندم‌کاران یک هفته تا 10 روز پس از خرید به حساب آنها واریز می‌شود؛ تصریح کرد: البته در این بازه زمانی 50 درصد از بهای گندم پرداخت شده است که میزان آن 277 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه میزان گندم خریداری شده شامل یک هزار و 524 محموله است؛ گفت: گندم خریداری شده در استان در مقایسه با سال‌های قبل یک رکورد محسوب می‌‎شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت استان در ذخیره‌سازی گندم حدود 600 هزار تن بوده و موجودی سیلوهای استان حدود 480 هزار تن است؛ افزود: استان زنجان برای مصرف خود استان پنج سال گندم دارد.

گفتنی است؛ سالانه 100 هزار تن به نانوایی‌ها و 50 هزار تن به تولیدی‌ها؛ رشته‌بری‌‌ها؛ شرکت مینو و برخی واحدهای تولیدی آرد گندم داده می‌شود.
http://zanjan.farsnews.com/news/13970607000584

08 شهریور 1397 وحید اکبری 1781
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025