مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ایزدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه گندم امسال استان زنجان ازنظر کیفیت و کمیت مناسب است و هیچ آفتی ندارد، افزود: استان زنجان ۲۸۰ هزار هکتار گندمزار دیم و ۱۸ هزار هکتار گندمزار آبی دارد و پیش بینی تولید گندم استان در سال جاری ۲۵۰ هزار تن  و خرید ۲۱۰ هزار تن بود.

وی با بیان اینکه خرید گندم از گندمکاران زنجان به حدود ۴۰۰ هزار تن رسید، گفت: این میزان خرید حدود ۹۰ درصد گندم تولیدی استان است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه آخرین رکورد ثبت شده از تولید گندم استان زنجان مربوط به سال ۹۰ است که ۳۷۲ تن گندم خریداری شد، افزود: امسال  ۳۸ مرکز برای خرید گندم در شهرستان‌های مختلف استان اختصاص یافته است و با توجه به اینکه عمده گندم استان خریداری شده از ۳ روز آینده فقط ۱۳ مرکز خرید، فعال خواهند بود.

ایزدی گفت: ارزش ریالی ۴۰۰ هزار تن گندمی که تا کنون خریداری شده ۵۱۹ میلیارد تومان است که ۲۳۳ میلیارد تومان آن پرداخت‌شده است.
https://www.mehrnews.com/news/4377712/

27 مرداد 1397 وحید اکبری 1567
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025