مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تا امروز ششم مرداد بیش از 195 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان زنجانی در 38 مرکز خرید گندم در استان خریداری شده است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته کل گندم خریداری شده از کشاورزان؛ حدود 195 هزار تن بود؛ افزود: امسال به همت کشاورزان زنجان و بارش خوب این رکورد در استان شکسته شد.

وی با بیان اینکه روزانه در استان حدود 15 هزار تن گندم توسط کشاورزان به مراکز خرید تحویل می‌شود؛ تصریح کرد: روز گذشته یعنی جمعه پنجم مرداد 16 هزار تن گندم؛ توسط مراکز خرید استان تحویل شده است که رکورد روزانه محسوب می‌شود.

ایزدی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های سازمان جهاد کشاورزی استان امسال در حدود 360هزار تن گندم توسط کشاورزان زنجانی تولید خواهد شد؛ ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که از این مقدار 300 هزار تن به مراکز خرید استان تحویل شود و بقیه برای بذر و نان و ... توسط کشاورزان مصرف شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان به افتتاح سیلوی ذخیره‌سازی گندم در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: با افتتاح این سیلو ظرفیت ذخیره‌سازی در استان زنجان به بیش از چهار برابر ظرفیت مصرف یک ساله استان یعنی 611 هزار تن رسیده است.

وی با بیان اینکه سالانه 100 هزار تن به نانوایی‌ها و 50 هزار تن به تولیدی‌ها، رشته‌بری‌‌ها، شرکت مینو و برخی واحدهای تولیدی آرد گندم داده می‌شود؛ افزود: 50 درصد مبالغ کشاورزان در حال حاضر پرداخت شده و 50 درصد بقیه بهای گندم کشاورزان تا مهر و آبان پرداخت خواهد شد.
http://zanjan.farsnews.com/news/13970506000451

07 مرداد 1397 وحید اکبری 1572
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025