مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: هدف از ایجاد و فعالیت آزمایشگاه میکروبی، پایش کیفیت گندم، آرد و نان استان زنجان و نیز بررسی کیفیت آرد تولیدی است .
وی افزود: آزمایشگاه میکروبی شرکت غله زنجان از مجهزترین دستگاه‌ها برای بررسی کیفیت آرد برخوردار است و نظارت، كنترل كيفيت و آزمايشات لازم بر روی گندم و فرآورده‌های آن به طور مستمر انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان، اظهار امیدواری کرد که بررسی کیفیت گندم و آرد تولیدی در این آزمایشگاه جهت بهبود کیفیت محصول نهایی و تهیه و تولید نان مصرفی برای هم استانی‌ها مفید باشد. کیفیت گندم خریداری شده در استان زنجان مطلوب است.
وی در ادامه با اشاره به خرید تضمینی گندم در استان، اظهار کرد: تاکنون 146 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است که ارزش این مقدار گندم 190 میلیارد تومان است که از این مقدار 33 میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است .
این مسئول با اشاره به اینکه امسال ۴۱ مرکز خرید گندم در استان زنجان فعال است، خاطرنشان کرد: خرید تضمینی گندم امسال از اوایل تیرماه در استان آغاز شده و تا اواخر شهریورماه ادامه خواهد داشت .
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی خرید تضمینی 250 هزار تن گندم طی امسال در استان زنجان، ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ درصد بهای گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت می‌شود
http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=87277
03 مرداد 1397 وحید اکبری 1517
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025