مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی روز یکشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز زنجان افزود: استان زنجان به لحاظ خرید و ذخیره سازی گندم تولیدی هیچ مشکلی ندارد.
وی با بیان اینکه فضای ذخیره سازی گندم در استان 550 هزار تن است، یادآوری کرد: شهرستان خدابنده که قطب تولید این محصول در استان زنجان به شمار می رود، در حال حاضر فضای ذخیره سازی آن 100 هزار تن و 70 هزار تن ظرفیت نیز در دست بهره برداری قرار دارد و فاز دوم سیلوی ذخیره سازی نیز 30 هزار تن است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: این استان 6 کارخانه آرد سازی دارد که پنج واحد در شهرستان زنجان و یک واحد نیز در سلطانیه فعال است.
ایزدی خاطرنشان کرد: 26 مرکز خرید تضمینی گندم از کشاورزان توسط بخش خصوصی و دولتی در استان زنجان فعال است.
به گفته وی، هر کیلوگرم گندم به مبلغ 13 هزار ریال از گندم کاران استان زنجان خریداری می شود.
به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی های انجام شده از سوی جهاد کشاورزی استان زنجان امسال 310 هزار تن محصول گندم تولید و برداشت خواهد شد.
سال گذشته،195 هزار و 25 تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده و مطالبه کشاورزان از بابت این میزان فروش 253 میلیارد تومان بود.
http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82958626
10 تیر 1397 وحید اکبری 1620
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025