مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار مهر از احداث دو سیلو در استان زنجان خبر داد و افزود: یک سیلو با ظرفیت ۱۰ هزار تن آماده ذخیره‌سازی است و سیلوی بعدی هم اگر تسهیلات محقق شود با ظرفیت ۳۰ هزار تن در منطقه انگوران به مرحله فعالیت در می‌آید.

وی اظهار کرد: درمجموع این دو سیلو ظرفیت ذخیره‌سازی بیش از ۴۰ هزار تن گندم در استان زنجان را دارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: هدف ساخت این سیلوها مثبت ارزیابی می‌شود و سیلوی ذخیره گندم زنجان توسط بخش خصوصی در استان زنجان ساخته‌شده و خوشبختانه ورود بخش سرمایه‌گذار خصوصی برای ساخت سیلو در استان بسیار خوب است.

وی به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و گفت: از ۵ تیرماه  خرید گندم از کشاورزان زنجانی آغازشده و تاکنون بیش از ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری‌شده و ۶۰۰ تن هم از کشاورزان ابهری خریداری‌شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ابراز کرد: با توجه به بارش خوب باران  در فصل بهار پیش‌بینی  خرید گندم در استان زنجان ۸۵ هزار تن افزایش‌یافته و ۲۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری خواهد شد.

ایزدی گفت: ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوها ۵۰۰ هزار تن  بوده و این سیلوها استاندار هستند و مشکلی از بابت تحویل و خرید گندم نداریم.
https://www.mehrnews.com/news/4336953/

12 تیر 1397 وحید اکبری 1587
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025