مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به خرید نخستین محموله گندم در استان زنجان اظهار کرد: نخستین محموله گندم امروز به میزان 10 تن از طرف زنجانرود در سیلوی غدیر خریداری شده است.

وی با بیان اینکه مراکز خرید ما آمادگی کامل دارند، ابراز کرد: سالهای گذشته در همین مواقع خریدها پررنگ بود اما امسال خرید جدی ما از اواسط تیر ماه آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه امسال تولید حدود 300 هزار تن گندم در استان زنجان پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: این پیش بینی‌ها براساس بارشهای خوبی که در استان شاهد بودیم، انجام شده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی ما برای خرید گندم نیز حدود 260 هزار تن است، گفت: امسال در بحث خرید گندم دستورالعملها نسبت به سالهای گذشته متفاوت تر شده است.

ایزدی با اشاره به اینکه امسال جدول پاکی نسبت به سالهای گذشته متفاوت‌تر است، افزود: میزان افت مفید همیشه 10 بوده که امسال به 8 کاهش یافته است و افت غیرمفید که همه ساله 7 بود امسال به 5 رسیده است.

وی با بیان اینکه امسال خرید گندم در استان زنجان غیربورسی و به صورت تضمینی سنوات گذشته خواهد بود، عنوان کرد: قیمت تضمینی امسال به صورت علی الحساب 1300 تومان تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان شهرستان ابهر معمولا برداست زودتری نسبت به سایر شهرستانها دارد، اظهار کرد: سیلوی ابهر نیز برای خرید گندم آمادگی کامل دارد و هیچ مشکلی در زمینه خرید گندم نخواهیم داشت.
http://www.mojerasa.ir/khabar/7433/

05 تیر 1397 وحید اکبری 1543
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025