مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم در استان زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به شرایط آب و هوایی خرید گندم در استان از نیمه دوم تیرماه آغاز خواهد شد، تصریح کرد: البته امکان این وجود دارد که خرید گندم از طارم از اواخر خرداد یا اوایل تیرماه نیز انجام شود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه دوره‌های مربوط به بحث ضد عفونی و همچنین افت خرید برگزار شده است، اضافه کرد: امسال خرید گندم از نظر افت مفید و غیرمفید تغییر داشته است و طبق برنامه امسال خرید گندم با افت مفید 10 و غیرمفید 7 انجام خواهد شد.

ایزدی با اشاره به اینکه امسال پیش‌بینی تولید گندم در استان 300 هزار تن است، افزود: پیش‌بینی خرید در استان نیز 250 هزار تن است و قیمت خرید گندم در استان زنجان بر اساس قیمت علی‌الحساب انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه عرضه گندم در بورس نیز ادامه دارد، اضافه کرد: سال گذشته 60 هزار تن از گندم استان در بورس صنف و صنعت به فروش رفت.

گفتنی است، میزان فضای ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان بیش از 500 هزار تن است.
http://zanjan.farsnews.com/news/13970320001259

21 خرداد 1397 وحید اکبری 1605
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025