مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به توزیع برنج در استان زنجان اظهار کرد: به منظور تأمین شبکه مصرف و تنظیم بازار کالاهای اساسی و با هدف ایجاد ثبات نسبی در قیمت کالاهای موصوف، توزیع سراسری اقلام برنج از طریق شبکه فروش سراسری فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف سراسری و محلی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح برنج مورد نیاز در انبار‌های شرکت غله ذخیره سازی شده است تاکنون بیش از 201 تن برنج با هماهنگی کمیسیون تنظیم بازار استان و همکاری سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به قیمت مصوب انواع برنج توزیع شده گفت: قیمت مصرف‌کننده برای برنج هندی 1121و برنج تایلندی هومالی به ترتیب برابر 5 هزار و 600 تومان و 3 هزار و 900 تومان است.

وی بیان کرد: از مجموع 201 تن برنج‌ توزیع شده 74 تن برنج هندی و 127 تن نیز برنج تایلندی هومالی بوده است.

ایزدی با بیان اینکه هیچ نگرانی در خصوص برنج مورد بازار وجود ندارد خاطر نشان کرد: این برنج‌ها در سطح همه شهرستان توزیع می‌شود و عملیات توزیع نیز همچنان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی می‌توانند با شماره 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جهت رسیدگی تماس بگیرند.
http://www.mojerasa.ir/khabar/7118/

06 خرداد 1397 وحید اکبری 1628
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025