مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر هر کیلوگرم کلزا 28 هزار و 665 ریال و گلرنگ نیز با 28 هزار و 186ریال از کشاورزان خریداری می شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب در شهرستان طارم خرید تضمینی کلزا در این شهرستان آغاز شده است.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: طی 2 روز گذشته 18 تن کلزا در شهرستان طارم خریداری شده است.
به گفته ایزدی، امسال هشت مرکز خرید تضمینی کلزا و گلرنگ در استان زنجان فعال است.
وی خاطرنشان کرد: خرید دانه های روغنی از کشاورزان این استان از سال گذشته به منظور خودکفایی کشاورزان و حمایت از این قشر زحمتکش آغاز شده است.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: دانه های روغنی خریداری شده از کشاورزان استان زنجان بلافاصله به کارخانه های روغن کشی ارسال می شود.
ایزدی افزود: سال گذشته 794 تن محصول کلزا و 20 تن گلرنگ از کشاورزان استان زنجان به صورت تضمینی توسط شرکت غله خریداری شد. که این میزان کلزا در سال 95 حدود 336 تن بود.
وی تاکید کرد: مطالبه کشاورزان به لحاظ فروش تضمینی 794 تن کلزا 21 میلیارد و 243 میلیون ریال و گلرنگ نیز 508 میلیون ریال بود که پرداخت شد.
به گزارش ایرنا، دانه‌های روغنی، به منظور استخراج روغن از دانه آن‌ها پرورش می‌یابد و از طرفی دیگر به‌عنوان منبع با ارزش پروتیین نیز مطرح است و بقایای محصول بعد از روغن‌کشی به همین منظور بکار می‌رود.
http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82926672
06 خرداد 1397 وحید اکبری 1640
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025