مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر مراسم یادواره شهدای کارمندی با حضور سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ، مدیران و کارکنان شرکت غله استان ، مدیران کارخانجات آردسازی و سیلوهای بخش خصوصی استان ، رئیس اتحادیه نانوایان ، کارکنان سازمان بسیج کارمندی استان و حوزه مقاومت بسیج حضرت امام (ره) به میزبانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 برگزار شد.
در این مراسم محمد ایزدی مدیرعامل شرکت ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات و  تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان گفت : آرامش و آسایش و امنیت امروز کشور مدیون و مرهون فداکاریهای شهدا ، ایثارگران و جانبازان کشور می باشد. وی از حضور فرماندهی سپاه استان در مراسم تقدیر و تشکر کرد و گزارشی از فعالیت های شرکت ارائه نمود.
سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این مراسم پیروزی در عملیات بیت المقدس را در مرهون مجاهدتهای رزمندگان با روحیه جهادی خواند و افزود : رهبری امام راحل عظیم الشان و پشتیبانی مردم و وحدت و انسجام و همدلی تمامی نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش ، سپاه و بسیج از دلایلاصلی  این پیروزی بود.
وی با تاکید بر اینکه امروز هم خرمشهرها در پیش است اضافه کرد با همان روحیه سوم خردادی سال 61 نیز می توان بر تمامی مشکلات کشور و دشمن بیرونی غلبه کرد.
در پایان مراسم از خانواده شهید داود احمدی و جانباز سرافراز محمود خلجی با اهدای لوح تقدیر و هدایای تقدیر و تشکر شد.









































































 
04 خرداد 1397 وحید اکبری 1805
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025