مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14، از افزایش ظرفیت حمل ریلی با دو خطه کردن ریل سیلوی گندم در استان زنجان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14؛ محمد ایزدی گفت: به دلیل ظرفیت مناسب، ایمنی بالا و کاهش هزینه­ های حمل ریلی نسبت به سایر حمل ونقل ها به‌ویژه حمل و نقل جاده ای، گندم مازاد بر نیاز استان زنجان از طریق خطوط ریلی  به سایر استان های کشور ارسال می‌شود.
ایزدی با اشاره به این‌که استان زنجان پیشرو در استفاده ازظرفیت حمل و نقل ریلی گندم درکشور است، افزود: پروژه‌ی دو خطه کردن ریل حمل گندم با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال و در راستای رعایت کاهش هزینه ها و افزایش ظرفیت های حمل و نقل گندم به سایر استانها در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14، مزیت افزایش ریل در کنار سیلوها و دو خطه کردن خطوط ریل را کاهش 50 درصدی میزان مصرف برق و 80 درصدی استهلاک تجهیزات و دستگاه‌های سیلو اعلام کرد.
وی اضافه کرد : با بهره برداری از این پروژه و بالا بردن ظرفیت بارگیری از طریق حمل و نقل ریلی سرعت بارگیری از ساعتی 30 تن به 100 تن می‌رسد و ظرفیت پذیرش واگن در سیلو به دو برابر خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 روند کار خط ریلی سیلوی در حال انجام را مناسب ارزیابی کرد و گفت: تا پایان اردیبهشت ماه سال‌جاری پروژه  به اتمام و مورد بهره برداری خواهد رسید.
19 اردیبهشت 1397 وحید اکبری 1794
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025