مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال خرید گندم در استان زنجان همچون سراسر کشور و مطابق قیمت مصوب یک هزار و 300 تومان در بیش از 40 مرکز خرید انجام شد.
وی با اشاره به اینکه امسال مجموع مطالبات گندم‌‎کاران را 253 میلیارد تومان است، افزود: از این مبلغ 127 میلیارد تومان به حساب گندم‌کاران واریز و 126 میلیارد تومان نیز پرداخت نشده بود.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه با توجه به تأخیر پیش آمده در پرداخت‌ها، پرداخت تسهیلات بدون سود به صورت بدون ضامن بوده و در ازای برگ تحویل گندم به سیلو پرداخت شد،گفت: بر اساس مصوبه هیأت مدیره بانک کشاورزی به ازای هر هکتار گندم تحویلی به سیلوها تا سقف 10 میلیون ریال به صورت علی‌الحساب تسهیلات پرداخت شد که مجموع مبلغ آن 80 میلیارد ریال بود.
وی با اشاره به اینکه امروز همه بدهی گندم‌کاران تسویه شد، تصریح کرد: کل مبلغ پرداختی به گندم‌کاران 253 میلیارد تومان بود که تسویه شد.
ایزدی همچنین از عرضه 60 تن از گندم استان در بورس خبر داد و گفت: استان زنجان، اردبیل، مرکزی و خراسان شمالی استان‌هایی هستند که گندم تولیدی آنها در قالب سیاست قیمت تضمینی از طریق بورس کالای ایران برای مصارف صنف و صنعت معامله خواهد شد.
http://zanjan.farsnews.com/news/13960827000689
27 آبان 1396 وحید اکبری 1940
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025