مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت شرکت با حضور مدیر عامل شرکت غله استان و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اعضای کار گروه شرکت روز پنج شنبه 25/ 8 / 96 در محل شرکت برگزار شد.
محمد ایزدی عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت در این جلسه با استعانت از خداوند منان و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری با عزم و اراده ملی در راستای رسیدن به اهداف شرکت تاکید داشتند.
ایشان در این جلسه از بکار گیری کارکنان خلاق در حوزه های کاری  تخصصی نام بردند.


                                                       سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت شرکت با حضور مدیر عامل شرکت غله استان و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اعضای کار گروه شرکت روز پنج شنبه 25/8/96 در محل شرکت برگزار شد. محمد ایزدی عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت در این جلسه با استعانت از پروردگار جهانیان و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری با عزم و اراده ملی در راستای رسیدن به اهداف شرکت تاکید داشتند. ایشان در این جلسه از بکار گیری کارکنان خلاق در حوزه های کاری  تخصصی نام بردند.

                    







                                  
دبیر کمیته تحول اداری در خصوص عملکرد کارگروه و تحلیل ارزیابی و ایرادات سال 95  توضیحاتی ارائه نمودند  
نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به  بخشنامه های جدید اصلاح نظام اداری اشاره و عنوان داشتند در بخشنامه جدید انتخاب و انتصاب مدیران حرفه ای با صلاحیت امکان پذیر خواهد بود و کار به موقع انعکاس در سریعترین زمان را داراست .
خانم نجفی ضمن تشکر ازدعوت نامه های صادره فرمودند :مدیرانی که به عملکرد آن دستگاه بها می دهند حتما" نتیجه مثبتی در جشنواره  شهید رجایی خواهند داشت.


                                                                                                                                                                      
26 آبان 1396 وحید اکبری 4660
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025