مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پرداخت تسهیلات بدون سود به گندم‌کاران از 11 آبان‌ماه آغاز شده است.
وی ادامه داد: به منظور تامین مالی کشت پاییزه و تنخواه گردان بخشی از سرمایه در گردش گندم‌کاران و افرادی که تاکنون موفق به دریافت وجوه گندم تحویلی نشده‌اند، بر اساس مصوبه هیأت مدیره بانک کشاورزی به ازای هر هکتار گندم تحویلی به سیلوها تا سقف 10 میلیون ریال به صورت علی‌الحساب تسهیلات پرداخت می‌شود.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه تسهیلات بدون بهره فقط به کشاورزانی پرداخت می‌شود که گندم خود را به سیلوها تحویل داده‌اند و تاکنون تمام یا قسمتی از وجوه خود را دریافت نکرده‌اند، پرداخت می‌شود، گفت: این تسهیلات بدون ضامن بوده و در ازای برگ تحویل گندم به سیلو دریافت خواهد شد.
ایزدی با اشاره به اینکه از ابتدای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان 127 میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران پرداخت و 126 میلیارد تومان از مطالبات باقی مانده بود، گفت: تاکنون 80 میلیارد ریال تسهیلات بدون بهره به گندم‌کاران پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه این میزان تسهیلات تا 18 آبان‌ماه پرداخت شده است، افزود: این مبلغ به 353 گندم‌کار پرداخت شده است.
http://zanjan.farsnews.com/news/13960824000900
26 آبان 1396 وحید اکبری 1798
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025