مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
ه گزارش خبرنگار موج رسا; از نجف اشرف، کمال الماسی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اتحادیه نانوایان زنجان به همراه 45 نیروی ماهر و باتجربه در مراسم اربعین امسال در عراق حضوری فعال دارد، اظهار کرد: ما از روز 6 آبان ماه کار پخت نان را در موکب اصلی زنجان در نجف اشرف آغاز کرده‌ایم.وی با اشاره به اینکه روزانه تا حد نیاز زائرین نان پخت و در اختیار موکب‌ها قرار می‌گیرد، ابراز کرد: دو دستگاه پخت نان نیز در محل موکب اصلی مستقر شده است که ظرفیت پخت تا 150 هزار قرص نان را دارند.
رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان با بیان اینکه ما هیچ مشکلی در خصوص تامین نان مورد نیاز موکبها نداریم، گفت: تیم نانوایی استان زنجان در نجف اشرف توانایی تامین روزانه 150 هزار قرص نان را دارند یعنی از نظر نیروی کار، مواد اولیه و دستگاه این ظرفیت وجود دارد.
وی بیان کرد: اگر در روزهای آینده تعداد زائرین مراجعه کننده به موکب‌های استان زنجان بیشتر از پیش‌بینی‌های باشد، ما شیفت‌های پخت نان را شبانه روزی کرده و ظرفیت پخت را افزایش می‌دهیم.
الماسی با بیان اینکه 600 کیسه آرد ذخیره برای روزهای آینده داریم، خاطرنشان کرد: در صورت کمبود آرد هماهنگی‌ها برای تامین آرد انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه تمامی خدمات ارائه شده توسط اتحادیه نانوایان استان زنجان به صورت رایگان ارائه می‌شود، افزود: تیم نانوایی استان زنجان در نجف اشرف تا سه روز بعد از اربعین در این محل مستقر بوده و به ارائه خدمات خواهد پرداخت.
رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان با اشاره به اینکه ما حاضریم در صورت نیاز، نان موکب‌های استان‌های دیگر را نیز تامین کنیم، اظهار کرد: سال گذشته نیز نان موکب‌های استان در حیدریه، کوفه، نجف و کربلا و دیگر نقاط پیش بینی شده را تامین کردیم.
وی با بیان اینکه هر تمامی دستگاه‌ها و تجهیزات توسط اتحادیه نانوایان تامین و تجهیز شده است، ابراز کرد: کارخانجات آرادسازی و شرکت غله نیز در بحث تامین آراد مشارکت داشتند.
الماسی تصریح کرد: کارگرانی که توسط اتحادیه در نجف مستقر شده‌اند ریالی بابت حق الزحمه پخت نان دریافت نمی‌کنند و همه آنها برای خدمت به زائرین امام حسین(ع) در این  مکان حاضر شده‌اند.

https://telegram.me/ZnNews/12420
13 آبان 1396 وحید اکبری 1765
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025