مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور تامین مالی کشت پاییزه و تنخواه گردان بخشی از سرمایه در گردش کشاورزان گندم کاری که به رغم تحویل گندم تولیدی سالجاری تاکنون موفق به دریافت وجوه گندم تحویلی نشده اند، بر اساس مصوبه هیات مدیره بانک کشاورزی مقرر شده به هر یک از گندم کاران به ازای هر هکتار گندم تحویلی به سیلوها تا سقف 10 میلیون ریال به عنوان علی الحساب تسهیلات پرداخت شود.
به گفته وی، این تسهیلات فقط به کشاورزانی پرداخت می شود که گندم خود را به سیلوها تحویل داده اند و تاکنون تمام یا قسمتی از وجوه خود را دریافت نکرده اند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان گفت: مستند تشخیص سطح زیر کشت، گندم تحویلی به سیلو خواهد بود به طوری که هر چهار تن گندم در مناطق آبی و یک تن گندم تحویلی در مناطق دیم معادل یک هکتار محاسبه می شود.
ایزدی خاطرنشان کرد: تسهیلات علی الحسابی که به گندم کاران استان زنجان پرداخت می شود با نرخ سود صفر درصد خواهد بود.
وی ادامه داد: این تسهیلات بدون ضامن بوده و در ازای برگ تحویل گندم به سیلو دریافت خواهد شد.
مدیر روابط عمومی بانک کشاورزی استان زنجان گفت: بر اساس تضمین دولت مطالبه گندم کاران تا 2 ماه آینده پرداخت خواهد شد و اقساط تسهیلات پرداختی علی الحساب به کشاروزان گندم کار از این محل تسویه خواهد شد.
اسدی اظهارکرد: پرداخت تسهیلات علی الحساب به گندم کاران این استان از امروز/ 11 آبان/ آغاز شده است.
پیش از این مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفته بود: از ابتدای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان، تاکنون 127 میلیارد تومان پرداخت شده و 126 میلیارد تومان باقی مانده نیز تا پایان آبان جاری به حساب آنها واریز خواهد شد.
تاکنون 50 درصد از مطالبه کشاورزان این استان بابت فروش تضمینی محصول گندم به حساب آنها واریز شده است.

@irnazanjaan
13 آبان 1396 وحید اکبری 2494
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025