مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
کد خبر: 82709109 (6228492)

نان زنجان، رتبه نخست کیفیت در کشور را کسب کرد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان گفت: انواع نان های سنتی زنجان رتبه نخست کیفیت نان را در بین 31 استان کشور کسب کرد.

محمد ایزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مصرف کنندگان نان انتظار افزایش کیفیت نان را دارند که باید با برنامه ریزی و مدیریت مطلوب پاسخگوی نیاز آنها بود.
وی خاطرنشان کرد: سنجش کیفیت انواع نان سنتی توسط مرکز پژوهش های شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی ایران انجام می شود که زنجان رتبه نخست را به نام خود رقم زد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان گفت: سنگک، بربری، تافتون و لواش نان های سنتی محسوب می شوند.
ایزدی، هدف از سنجش کیفیت این نان ها را پایش کارشناسی کیفیت نان بیان کرد و یادآورشد: دامنه این آزمون همه استان های کشور را در برمی گیرد.
وی تاکید کرد: بر اساس استاندارد شماره 2628 نان های سنتی، شکل نان، ویژگی های سطح رویی و زیرین، رنگ، بافت، قابلیت جویدن، عطر و بو و طعم از موارد مورد بررسی در کیفیت نان است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان گفت: موارد غیرقابل پذیرش و بر اساس استاندارد 2628 مواد خارجی، جوش شیرین و کپک زدگی است
ایزدی اظهار کرد: با سنجش کیفیت بستر رقابت برای توسعه و افزایش کیفیت این ماده غذایی پر مصرف و با اهمیت در سبد غذایی خانوارها فراهم شده است.
به گزارش ایرنا، استان زنجان دارای 612 واحد نانوایی فعال دارد که از این تعداد 362 واحد لواش، 161 واحد بربری، 88 واحد سنگک و یک واحد تافتون است.http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82709109
05 آبان 1396 وحید اکبری 1839
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025