مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان امسال نیز مطابق سنوات گذشته به مدت چهارماه انجام شد.
وی با اشاره به اینکه امسال خرید گندم در استان زنجان همچون سراسر کشور و مطابق قیمت مصوب یک هزار و 300 تومان خریداری شد، تصریح کرد: طبق آمار تا آخرین روز 195 هزار و 25 تن گندم در استان زنجان خریداری شد.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان مجموع مطالبات گندم‌‎کاران را 253 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این مبلغ 127 میلیارد تومان به حساب گندم‌کاران واریز شده است.
ایزدی در ادامه با اشاره به اینکه استان زنجان جزو استان‌های پایلوتی بود که گندم آن در بورس عرضه شد، تصریح کرد: امسال 60 هزار تن از گندم استان در بورس عرضه شد که از این میزان 12 هزار و 60 تن به فروش رسید.
وی با بیان اینکه خرید گندم چند روز قبل در زنجان به پایان رسید، گفت: کیفیت گندم خریداری شده در استان مطلوب است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به میزان مصرف سالیانه گندم در استان زنجان که قریب به 100 هزار تن است، افزود: گندم مازاد بر نیاز استان به استان‌های همجوار صادر می‌شود.
ایزدی با اشاره به اینکه البرز، تهران و گیلان از استان‌هایی هستند که گندم زنجان به آنها به صورت مسیر جاده‌ای صادر شده است، تصریح کرد: همچنین به استان‌های تهران، خراسان‌رضوی و یزد نیز از راه ریلی گندم صادر شده است.
04 آبان 1396 وحید اکبری 1721
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025