مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
کمال الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اتحادیه نانوایان زنجان طی ایام عاشورا و تاسوعا اقدام به برپایی نانوایی سیار در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان کرد.
وی با اشاره به اینکه در ایام تاسوعا و عاشورا به مدت یک هفته نانوایی سیار در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان دایر شد، تصریح کرد: این نانوایی روزانه 3 هزار قرص نان پخت می‌‎کرد.
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه همزمان با ایام اربعین نیز نانوایی سیار در نجف اشرف و حیدریه فعالیت خواهد کرد، افزود: این نانوایی 15 روز مانده به اربعین آغاز به فعالیت خواهد کرد.
الماسی با اشاره به اینکه 15 روز مانده به اربعین یعنی اوایل آبان‌ماه 45 نفر از کارگران نانوایی ماهر به عراق اعزام می‌شوند، تصریح کرد: طبق مکان یابی اولیه اعلام شده این نانوایی در نجف اشرف محله‌ای به نام جنسیه فعالیت خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه یکی از نانوایی‌ها نیز با همکاری اوقاف در حیدریه فعالیت خواهد کرد، گفت: همچنین در صورت هماهنگی در سامرا نیز نانوایی سیار فعالیت خواهد کرد.
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه 50 هزار قرص نان توسط نانوایی‌های سیار در عراق پخته می‌شود، افزود: برای این کار دو دستگاه نیز برای پخت نان در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه آرد مورد نیاز در این ایام از طریق شرکت غله و کارخانجات تأمین می‌شود، اضافه کرد: کارگران اعزامی از نانوایان ماهر هستند.
الماسی در ادامه به کیفیت بالای نان تولیدی در استان نیز اشاره کرد و گفت: کیفیت نان‌های پخته شده در زنجان بالا است به طوری که در ارزیابی‌های مستمر مرکز پژوهش‌های شرکت غلات استان برتر شده است.
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه آرد مورد استفاده واحدهای نانوایی در  سنگکی، بربری، لواش و تافتون آرد جداگانه بوده و بر اساس نوع نان تهیه شده است، تصریح کرد: هر یک از آردها در بسته‌های جداگانه‌ای تهیه شده که قابل تشخیص برای مشتریان نیز است.

http://zanjan.farsnews.com/news/13960716000940
17 مهر 1396 وحید اکبری 1837
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025