مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه گندم استان زنجان به استانهای تهران و خراسان و برخی استانهای دیگر صادر می شود، افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده گندم تولیدی استان زنجان به خارج از کشور صادر می شود.
وی ادامه داد: گندم صادراتی بر مبنای معیارهایی از قبیل درصد پروتئین و گلوتن سنجش می‌شود و صادرات این محصول راهبردی استان از نوع مرغوب آن خواهد بود.
ایزدی اظهار کرد: در استان زنجان سیلوی غدیر زنجان تنها سیلویی است که قابلیت و امکانات واردات و صادرات گندم به سایر استانها  از طریق راه آهن را دارد. 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به آمار خرید گندم در استان زنجان از آغاز خرید تاکنون اشاره کرد و افزود: در حال حاضر  ۱۹۵ هزارتن گندم در استان زنجان خریداری شده و ۱۲۷ میلیارد تومان معادل۵۰ درصد هزینه خرید گندمکاران زنجانی پرداخت شده و مابقی هم به زودی در ماه های آینده پر داخت می شود. 
ایزدی تاکید کرد:۱۲۰ هزارتن در سال  مصرف گندم مردم استان زنجان است و طی سال  گذشته ۳۵۲ هزار تن گندم خریداری شد ولی امسال به علت کاهش باران و سرما زدگی خرید و تولید گندم در استان کاهش یافته است. 
وی تصریح کرد: برای خرید جزئی گندم کشاورزان هم که به هر دلیلی نتوانسته اند گندم تولیدی را به مراکز دولتی تحویل دهند ۲ سیلوی غدیر و ولایت زنجان برای خرید پیش بینی شده و زمان خرید تمدید شده است. 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: هر کیلو گندم طی سال گذشته هزار و ۲۷۰ تومان و ۵ ریال خریداری شد و امسال گندم کشاورزان زنجانی به قیمت هزار و۳۰۰ تومان خریداری می شود.
http://www.mehrnews.com/news/4099152
05 مهر 1396 وحید اکبری 1774
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025