مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرکت غله استان زنجان خرید گندم را از اواخر خردادماه انجام داد و با روند مطلوبی انجام شد.
وی با اشاره به اینکه امسال خرید گندم به قیمت یک هزار و 300 تومان انجام شد، اضافه کرد: خرید گندم امسال در بیش از 40 مرکز خرید در نقاط مختلف استان زنجان انجام شد.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه در نهایت 194 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد، افزود: از مجموع مطالبات گندم‌کاران 114 میلیارد تومان پرداخت شده است.
ایزدی با اشاره به اینکه 50 درصد از مطالبات گندم‌کاران در همان زمان خرید پرداخت می‌شود، تصریح کرد: از مجموع مطالبات گندم‌کاران 138 میلیارد تومان باقیمانده است.
وی با اشاره به اینکه امسال استان زنجان جزو چهار استان پایلوت برای عرضه گندم در بورس بود، افزود: بر این اساس امسال 60 هزار تن از گندم استان زنجان در بورس عرضه شد.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان ادامه داد: از مجموع 60 هزار تن گندم عرضه شده در بورس 11 هزار و 500 تن به فروش رفته است.
ایزدی با اشاره به پایان خرید گندم در استان زنجان بیان کرد: برای خرید مابقی گندم از گندم‌کاران دو مرکز در استان فعال است.

http://zanjan.farsnews.com/news/13960629001007
30 شهریور 1396 وحید اکبری 1810
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025