مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی در گفتگو باخبرنگار مهر از خرید گندم در استان زنجان  از اول زمان خرید تاکنون در استان  زنجان خبر داد و افزود: از اول خرید گندم تاکنون ۱۹۳ هزارتن گندم در استان زنجان خریداری شده است. 
وی اظهار کرد: تاکنون۴۰ درصد هزینه خرید گندمکاران زنجانی پرداخت شده و مابقی هم تا دو ماه آینده پر داخت می شود. 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت:۱۲۰ هزارتن در سال  مصرف گندم مردم استان زنجان است و طی سال  گذشته 352 هزار تن گندم خریداری شد ولی امسال به علت کاهش باران و سرما زدگی خرید گندم در استان کاهش یافته است. 
منصوری تصریح کرد: برای خرید جزئی گندم کشاورزانی هم که به هردلیلی نتوانسته اند گندم تولیدی را به مراکز دولتی تحویل دهند  ۲ مرکز خرید پیش بینی  شده است و پیش بینی امسال گندم استان ۲۱۰ هزارتن بود.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: استان زنجان جز ۴ استانی است که طبق مصوبه دولت گندم  را به صورت آزمایشی ازطریق بورس هم معامله می کند. 
ایزدی افزود: هرکیلو گندم هم که سال قبل هزار و ۲۷۰ تومان و۵ ریال بود  درسال جاری  هزارو۳۰۰ تومان خریداری می شود و قیمت عرضه گندم دربورس هم ۹۰۰ تومان است.
وی تصریح کرد: طی سال گذشته ۳۵۲ هزارتن گندم  برداشت شد که به علت سرمازدگی براساس پیش بینی ها امسال ۱۵۰ هزارتن کاهش دارد و  کیفیت گندم تولیدی در استان بسیار خوب است.

http://www.mehrnews.com/news/4083432
21 شهریور 1396 وحید اکبری 1899
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025