مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان از اواخر خردادماه آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال خرید گندم در بیش از 40 مرکز دولتی و مباشر خرید انجام شد، تصریح کرد: مبلغ خرید گندم به ازای هر کیلوگرم یک هزار و 300 تومان بود.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 190 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، گفت : تعداد محموله‌های خریداری شده 25 هزار و 734 عدد است.
ایزدی با بیان اینکه کل بهای گندم خریداری شده 247 میلیارد تومان است، افزود: پرداختی بهای گندم به کشاورزان نزدیک به 103 میلیارد تومان است.
وی با اشاره به اینکه امسال زنجان نیز جزو استانهای پایلوتی است که گندم آن در بورس عرضه شده است، تصریح کرد: امسال  برای نخستین بار گندم استان‌های خراسان شمالی، زنجان، اردبیل و مرکزی در بورس عرضه می‌شود.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه امسال 60 هزار تن از گندم استان زنجان در بورس عرضه شده است، گفت: از این میزان 11 هزار و 500 تن در بورس به فروش رفته است.
ایزدی با اشاره به اینکه عرضه گندم در بورس در خرید از کشاورزان تاثیری نداشته است، افزود: روند پرداخت مطالبات به کشاورزان نیز همچون سنوات گذشته انجام و 50 درصد از بهای گندم در زمان خرید و 50 درصد مابقی نیز در زمان تسویه حساب پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان گندم تولیدی در شهرستان خدابنده است، گفت:  فضای کافی برای ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان موجود است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان میزان مصرف سالیانه گندم در استان را 100 هزار تن اعلام کرد و افزود: مابقی گندم تولیدی به استان‌های همجوار صادر می‌شود.
ایزدی با اشاره به اینکه تمامی گندمهای مازاد بر نیاز کشاورزان زحمتکش در استان زنجان خرید و ذخیره سازی شده است، افزود: با این حال دو مرکز دولتی تا پایان شهریور در خدمت کشاورزان خواهند بود که اگر تاکنون نتوانسته‌اند، گندم را تحویل دهند، خرید کنند.
17 شهریور 1396 وحید اکبری 1875
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025