مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان از اواخر خردادماه آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال خرید گندم در بیش از 40 مرکز دولتی و مباشر خرید انجام شد، تصریح کرد: مبلغ خرید گندم به ازای هر کیلوگرم یک هزار و 300 تومان بود.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 190 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، گفت: تعداد محموله‌های خریداری شده 25 هزار و 734 عدد است.
ایزدی با بیان اینکه کل بهای گندم خریداری شده 247 میلیارد تومان است، افزود: پرداختی بهای گندم به کشاورزان نزدیک به 103 میلیارد تومان است.
وی با اشاره به اینکه امسال زنجان نیز جزو استان‎های پایلوتی است که گندم آن در بورس عرضه شده است، تصریح کرد: امسال  برای نخستین بار گندم استان‌های خراسان شمالی، زنجان، اردبیل و مرکزی در بورس عرضه می‌شود.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه امسال 60 هزار تن از گندم استان زنجان در بورس عرضه شده است، گفت: از این میزان 11 هزار و 500 تن در بورس به فروش رفته است.
ایزدی با اشاره به اینکه عرضه گندم در بورس در خرید از کشاورزان تاثیری نداشته است، افزود: روند پرداخت مطالبات به کشاورزان نیز همچون سنوات گذشته انجام و 50 درصد از بهای گندم در زمان خرید و 50 درصد مابقی نیز در زمان تسویه حساب پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان گندم تولیدی در شهرستان خدابنده است، گفت:  فضای کافی برای ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان موجود است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان میزان مصرف سالیانه گندم در استان را 100 هزار تن اعلام کرد و افزود: مابقی گندم تولیدی به استان‌های همجوار صادر می‌شود.
ایزدی با اشاره به اینکه دیروز روز آخر خرید گندم در استان زنجان بود، افزود: با این حال دو مرکز دولتی تا پایان شهریور در خدمت کشاورزان خواهند بود که اگر تاکنون نتوانسته‌اند، گندم را تحویل دهند، خرید کنند.
http://zanjan.farsnews.com/news/13960617000716
17 شهریور 1396 وحید اکبری 1915
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025