مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
دومین جلسه شورای اقامه نماز شرکت با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای حسینی مسئول دفتر حوزه ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و آقای ناصری مدیر ستاد اقامه نماز استان و اعضای هیات مدیره و اعضای شورای اقامه نماز شرکت برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام حسینی با اشاره به نزدیکی ایام عید قربان و عید غدیر خم فرازهایی از احادیث در جایگاه حج ابراهیمی و همچنین مقام والای حضرت امیر المومنین اشاره و بر امر اقامه نماز باشکوه در ادارات و شرکت های زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی تاکید کردند.
در ادامه این جلسه ناصری مدیر ستاد اقامه نماز استان از تفاهم نامه منعقده بین وزارت جهاد کشاورزی و ستاد اقامه نماز کشور اشاره کرد و گفت : شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 در ارزیابی های این ستاد همواره شایسته تقدیر بوده بصورتی که در آخرین ارزیابی صورت گرفته بین شرکتهای غله 31 استان امتیاز برتر را کسب نموده است.
وی همچنین به انتظارات و برنامه های ستاد اقامه نماز تاکید کرد.
محمد ایزدی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی از آخرین وضعیت اقامه نماز در شرکت گزارشی ارائه نمودند.
گفتنی است در پایان جلسه از حجت الاسلام عباسی امام جماعت شرکت تقدیر و نمازخانه های ساختمان مرکزی و سیلوی غدیر زنجان که به تازگی تجهیز شده بود مورد بهره برداری قرار گرفت .


































06 شهریور 1396 وحید اکبری 1981
1 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025