مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۶۸ هزارتن گندم در استان زنجان خریداری شده است، افزود:  پیش بینی خرید ۲۱۰ هزارتن است که این میزان سال گذشته ۳۵۲ هزارتن گندم بود.
وی با اشاره به اینکه  گندمکاران به ۴۰ مرکز دولتی وخصوصی دراستان گندم تحویل می دهند، ادامه داد: هرکیلو گندم هم که سال قبل هزار و ۲۷۰ تومان و۵ ریال بود  درسال جاری  هزارو۳۰۰ تومان خریداری می شود.
ایزدی با بیان اینکه امسال ۴۱ مرکز خرید گندم در استان زنجان فعال است، خاطرنشان کرد: خرید تضمینی گندم امسال از اوایل تیر ماه در استان آغاز شده و تا اواخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان   گفت: تاکنون ۱۰۳ میلیارد تومان معادل بیش از ۵۰ درصد از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شده  و مابقی هم به زودی پرداخت می شود. 
ایزدی تاکید کرد: ۵۳ هزار تن از این میزان گندم در بورس عرضه شده و  زنجان جزو ۴ استان در  کشور است که  گندم را از طریق بورس معامله می کند. 
وی کیفیت گندم تولیدی استان زنجان را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: کیفیت گندم استان نسبت به سالهای گذشته بهتر شده است.
http://www.mehrnews.com/news/4066996
30 مرداد 1396 وحید اکبری 1886
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025