مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرکت غله استان زنجان کار خرید از گندم‌کاران را از اواخر خردادماه آغاز کرده است.
وی با اشاره به فعالیت بیش از 40 مرکز برای خرید گندم از گندم‌کاران افزود: طبق اعلان قبلی امسال گندم به قیمت یک هزار و 300 تومان خریداری می‌شود.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون 120 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، اضافه کرد: از مجموع مطالبات کشاورزان هم یک میلیارد و 850 میلیون تومان پرداخت شده است.
ایزدی با اشاره به اینکه امسال زنجان نیز جزو استان‎های پایلوتی است که گندم آن در بورس عرضه شده است، تصریح کرد: تاکنون 48 هزار تن از گندم استان در بورس عرضه شده است.
وی با بیان اینکه از مجموع گندم عرضه شده در بورس برای فروش 6 هزار و 400 تن به فروش رفته است، تصریح کرد: عرضه گندم در بورس تا پایان فصل خرید گندم ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه امسال گندم استان‌های زنجان، اردبیل، مرکزی و خراسان شمالی در بورس عرضه می‌شود، تصریح کرد: گندم تولیدی این استان‌ها در قالب سیاست قیمت تضمینی از طریق بورس کالای ایران برای مصارف صنف و صنعت معامله خواهد شد.
ایزدی با اشاره به دلایل عرضه گندم این استان‌ها در بورس افزود: یکی از دلایل این امر گندم مازادی است، که این استان‌ها دارند.
وی در ادامه گزارشی از وضعیت مصرف گندم در استان زنجان ارائه کرد و گفت: میزان مصرف سالیانه گندم در استان زنجان 100 هزار تن است و مابقی به استان‌های دیگر صادر می‌شود.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها تولید و خرید گندم در سال‌جاری در استان 210 هزار تن است.
ایزدی با اشاره به آمار تفکیکی گندم تولیدی در استان گفت: تقریبا 50 درصد از گندم استان در شهرستان خدابنده تولید و از همان جا خرید می‌شود.
http://zanjan.farsnews.com/news/13960513000670
14 مرداد 1396 وحید اکبری 1853
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025