مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار مهر به خرید گندم از کشاورزان زنجان اشاره کردو افزود: از زمان آغاز خرید تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجان خریداری شده است. 
وی اظهار کرد: از ۱۱۰ هزار تن گندمی که توسط این شرکت در زنجان از کشاورزان خریداری شده است، برای نخستین بار۴۰ هزار تن از این گندم برای فروش در بورس کالا ارائه شدو برای نخستین بار گندم استان های خراسان شمالی، زنجان، اردبیل و مرکزی به صورت نمونه و آزمایشی در بورس کالا ارائه می شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: قیمت پایه هر کیلوگرم گندم در بورس کالا ۹۰۰ تومان و قیمت تضمینی آن یکهزار و ۳۰۰ تومان است.
ایزدی تاکید کرد: ۶۰۰ هزار تن فضای سیلوهای استان زنجان است که ۲۷۰ هزار تن موجودی گندم الان داریم و ۴۰ هزار تن از گندم های خریداری شده در بورس کالا عرضه شده و ۲ هزار و ۴۰۰ تن آن بفروش رفته است. 
وی  به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و افزود: خرید گندم از اول خردادماه در زنجان شروع شده است و خرید گندم به قیمت یک هزار و ۳۰۰ تومان انجام می‌شود.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: با احتساب مراکز خرید تعاون روستایی امسال ۴۲ مرکز برای خرید گندم در نظر گرفته شده و  مراکز خرید گندم با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن آماده خرید گندم از کشاورزان هستند و براساس پیش بینی بیش از ۲۱۰ هزار تن از کشاورزان زنجانی گندم خریداری می شود.
http://www.mehrnews.com/news/4048464
13 مرداد 1396 وحید اکبری 1852
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025