مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین ایرانشاهی ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و سابق شرکت غله استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال بر اساس پیش‌بینی‌ها میزان تولید گندم حدود 10 میلیون تن برآورد شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 7 میلیون تن گندم خریداری شده است، اضافه کرد: خریداری مابقی گندم‌ها نیز در موعد باقی‌مانده انجام خواهد شد.
عضو هیأت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه کار خرید گندم در استان خوزستان، فارس، گلستان و ... به ترتیب در حال انجام است، افزود: برای تامین منابع مالی برای خرید گندم که یکی از پروژه‌های مهم مالی است، مقرر شد، تا از توان بخش خصوصی نیز برای خرید گندم استفاده شود.
ایرانشاهی با تاکید بر اینکه با استناد به برنامه بهر‌ه‌وری و ساز و کار خوب بورس، بخشی از گندم از طریق بورس ارائه و خریداری می‌شود، گفت: این برنامه در حال حاضر در سه تا چهار استان آغاز شده و سال بعدی نیز تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه سرعت و توان بهتر پرداخت به کشاورزان از اهداف ارائه گندم در بورس بوده است، ابراز کرد: حرکت در ابتدای کار مقداری کند است که سرعت خواهد گرفت.
عضو هیأت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با تاکید بر اینکه خصوصی‌سازی شرکت‌های غله چند سالی است که در لیست خصوصی‌سازی قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: دو شرکت خصوصی‌سازی شده نیز از طریق مزایده انجام گرفته و کاملا خصوصی هستند.
ایرانشاهی با بیان اینکه تقویت بنیه مالی مناطق در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: خواسته ما حضور افرادی است که در تولید قرار دارند و اهلیت دارند.
وی با بیان اینکه چند ساخت پروژه سیلوسازی در کشور در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: بخشی از این پروژه‌ها تا پایان شهریور و بخشی دیگر نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
عضو هیأت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها 300 تا 400 هزار تن به ظرفیت ذخیره‌سازی سیلوها در کشور افزوده می‌شود.

http://zanjan.farsnews.com/news/13960507000879
07 مرداد 1396 وحید اکبری 1869
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025