مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر از فعالیت بیش از هزار و ۵۵۰ نانوایی در استان زنجان خبر داد و افزود: از این تعداد هزار و ۱۰۰ نانوایی به صورت یارانه ای فعالیت می کنند.
وی اظهار کرد: در این میان ۴۵۰ نانوایی در استان زنجان به صورت آزاد پز فعالیت می کنند و در شهرک های اقماری نانوایی های آزاد پز فعالیت می کنند.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در شهرستان زنجان بیشتر نانوایی ها به صورت آزاد پز فعالیت می کنند.
منصوری به برگزاری دوره های آموزشی  برای نانوایان در استان زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: این دوره ها با همکاری اداره فنی و حرفه ای استان برگزار می شود، چرا که توجه به این امر مهم باعث ارتقای کیفیت نان می شود.
وی تصریح کرد: طی سالجاری دوره های آموزشی برای نانوایان با برنامه ریزی و مدیریت به خوبی  اجرا شده است.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طی سالجاری براساس ارزیابی های صورت گرفته زنجان در زمینه کیفیت نان رتبه برتر در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.  
منصوری با اشاره به اینکه در راستای ارتقای کیفیت نان آموزش در دستور کار این شرکت است، گفت: آموزش حرف اول را در کیفیت نان بر عهده دارد و این شرکت در طول سال برنامه آموزشی نانوایان را با همکاری سازمان فنی و حرفه ای برگزار می کند و این آموزش‌ها نیز همچنان تدوام دارد.

http://www.mehrnews.com/news/3873753/
23 دی 1395 وحید اکبری 2134
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025