مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت 2 سال گذشته تعداد واحدهای سنگکی در سطح شهرستان زنجان از 42 واحد به 86 واحد و در سطح استان از 47 واحد به 138 واحد افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: تمامی واحدهای سنگکی فعال در شهرستان زنجان به صورت آزاد پز فعالیت می کنند که در سطح استان 80 درصد واحدها به صورت آزادپز و 20 درصد یارانه بگیر هستند.
منصوری افزود: این در حالی است که سال 91، تعداد واحدهای سنگکی فعال در شهرستان زنجان بسیار محدود و با متقاضیان زیادی مواجه بود که این وضعیت مشکلاتی را به همراه داشت.
وی بیان کرد: بر این اساس یکی از سیاست های مهم شرکت غله و خدمات بازرگانی این منطقه افزایش شمار واحدهای سنگکی در استان بود و این مهم از سال گذشته مورد توجه قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده ( مهر و آبان) توسط مرکز پژوهش های غلات کشور، تمامی نان های تولیدی این استان رتبه اول و دوم را به لحاظ کیفیت در کشور کسب کرد و در این میان سنگک امتیاز 99.4 را به دست آورد.
وی اظهار کرد: افزایش تعداد واحدهای سنگکی در سطح این استان به ویژه در سطح شهر زنجان به نوعی رقابت پذیری را بوجود آورد و متقاضیان بیش از گذشته به کیفیت این نوع نان توجه دارند.
منصوری خاطرنشان کرد: طی بیش از سه و نیم سال از فعالیت دولت تدبیر و امید امتیاز کل نان های استان زنجان بین اول تا پنجم کشوری قرار داشته است.
http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82382585/
23 دی 1395 وحید اکبری 2099
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025