مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نان تولیدی در استان زنجان در آخرین ارزیابی، کیفیت مطلوب را داشت. در ارزیابی اخیر، انواع نان سنتی تافتون، بربری و سنگک تولید شده در استان زنجان، رتبه‌ی نخست کشوری و نان لواش  اين استان  جایگاه دوم کیفیت را كسب كرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14؛ مدیر عامل این شرکت گفت: براساس ارزیابی ماه گذشته از کیفیت انواع نان سنتی تولید شده در کشور، نان تافتون با درصد کیفیت 100، نان بربری با 6/97 و نان سنگک با 4/99  در بین تمامی استانها،  نان هاي توليدي در زنجان  رتبه‌ی اول را به لحاظ كيفيت دريافت كردند.

رسول منصوری افزود: نمونه‌های انتخاب شده از نان‌های لواش تولید شده در استان زنجان نیز با اختصاص درصد کیفی 8/91 پس از نمونه نانهای لواش در استان سیستان و بلوچستان در رتبه‌ی دوم قرار گرفت.

منصوری خاطر نشان کرد: انواع نان سنتی در هر استان پس از انتخاب نمونه براساس پراکنش جغرافیایی واحدهای تولیدی با استاندارد 2628 مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و نتایج حاصل به تفکیک نوع نان و استانی منتشر می شود.

وی مهمترین شاخص‌های تعیین کیفیت انواع نان‌های سنتی را  یکنواختی عادی از برآمدگی و فرورفتگی، فرم و شکل متقارن، عدم پارگی قسمتی از نان، داشتن سطح رویی و زیرین ظریف و یکنواخت، عاری از سوختگی، خمیری و ... اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14، استفاده از جوش شیرین و جوهر قند برای تهیه‌ی خمیر نان را ممنوع دانست و بر استفاده از مخمرهای خمیر مایه و خمیر ترش تاکید کرد.

http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=9389
01 دی 1395 وحید اکبری 2165
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025