مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان
رسول منصوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام مسئولان مقرر شده بود تا پایان شهریور تمامی بهای گندم خریداری شده از کشاورزان این استان پرداخت شود که امسال پرداخت بهای گندم کشاورزان این استان و سایر استان های کشور با تاخیر مواجه شد و این روند به نوعی نارضایتی را در بین این قشر بوجود آورد.
وی اظهار کرد: پرونده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان به میزان بیش از 352 هزار تن بسته شد که این رقم 52 هزار تن بیش از رقم پیش بینی شده در کمیته خرید گندم بود.
منصوری افزود: امسال قیمت پایه خرید گندم با احتساب چهار درصد افت مفید و 2 درصد افت غیر مفید به ازای هر کیلوگرم گندم 12 هزار و 700 ریال تعیین شد که این رقم سال گذشته 11 هزار و 550 ریال محاسبه و پرداخت شد.
منصوری خاطرنشان کرد: امسال بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل، پرداخت وجوه گندم خریداری شده از کشاورزان را در سطح کشور بر عهده داشت.
وی بیان کرد: خرید گندم از کشاورزان این استان از اواخر خرداد امسال شروع شده بود که تا اواسط شهریور ادامه داشت.
طی سال های 92 و 93 به ترتیب 168 و 220 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این استان خریداری شده بود.
41 مرکز خرید در این استان اعم از سیلوهای دولتی، کارخانه های آردسازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی، خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را بر عهده داشتند.
http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82288672/
11 آبان 1395 وحید اکبری 2243
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025