مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان
رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته خرید گندم در استان زنجان با همکاری شرکت غله استان زنجان و تعاون روستایی به عنوان مباشر خرید انجام شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت تعیین شده یک‌هزار و 270 تومان با افت مفید چهار درصد و افت غیرمفید دو درصد تعیین شده است، اضافه کرد: خرید گندم در استان زنجان به مدت چهار ماه تا پایان مهر ماه انجام شد.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه امسال پیش‌بینی جهاد کشاورزی برداشت 350 هزار تن گندم بود و مقرر بود که غله 290 هزار تن گندم خریداری کند، گفت: خوشبختانه امسال 352 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شد.

منصوری با اشاره به اینکه کیفیت گندم خریداری شده در استان طی سال جاری مطلوب بود، اضافه کرد: میزان مطالبات گندم‌کاران زنجانی از این محل 448 میلیارد تومان بود.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان ادامه داد: طبق آمار گرفته از سامانه پرداخت، تا صبح امروز همه مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه مصرف سالیانه گندم در استان زنجان قریب به 100 هزار تن است، اضافه کرد: میزان موجودی گندم استان در سیلوها 395 هزار تن بوده که برابر با سه سال مصرف استان است.

به گزارش فارس، طبق گفته مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گندم مازاد بر نیاز استان زنجان به استان‌های تهران، مشهد، البرز و گیلان صادر می‌شود.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950810000530
11 آبان 1395 وحید اکبری 2161
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025