مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان از 25 خردادماه با قیمت یک هزار و 270 تومان با افت مفید چهار درصد و افت غیرمفید دو درصد تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز فصل خرید گندم تا کنون 343 هزار و 500 تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، تصریح کرد: میزان مطالبات گندم‌کاران از محل این میزان خرید 425 میلیارد تومان است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: از مجموع مطالبات گندم‌کاران 30 میلیارد تومان تا 21 تیرماه پرداخت شده است.

منصوری با بیان اینکه در آغاز فصل خرید گندم بیش از 40 مرکز خرید در استان فعال بود، گفت: هم‌اکنون سه مرکز خرید در استان فعال است که شامل ماهنشان، ایجرود و ابهر است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه کارخانه زنجان و سیلوی ولایت نیز هم‌اکنون فعال است، پیش‌بینی کرد: تا پایان فصل خرید گندم 350 هزار تن گندم در استان خریداری شود.

وی با اشاره به اینکه خرید گندم توسط شرکت غله و تعاون روستایی در حال انجام است، افزود: خرید گندم تا آخرین روزی که محموله تحویل شود، ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، طبق پیش‌بینی جهاد کشاورزی برداشت گندم امسال بیش از 350 هزار تن خواهد بود.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950615000193
15 شهریور 1395 وحید اکبری 2904
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025